قدس آنلاین-شهرکرد-آناهیتا موجودی:  شناسایی خطوطی که در یک مسیر دارای سایز هایی با اختلاف زياد  هستند(انشعاب خطوط با سایز پایین از خطوط با سایز بالا) مي بايست در دستور كار قرار گرفته  و اشكالات به هر نحو ممكن مرتفع گردد .

تصويب ۴۵ مصوبه در كميته تخصصي حفاظت از زنگ وخوردگي استان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  در راستاي حفاظت از خطوط انتقال ،توزيع ، شبكه و انشعابات فلزي گاز   و با توجه به قدمت بالاي 36 سال گازرساني هاي انجام شده در برخي از مناطق استان براي اولين بار كميته اي با عنوان كميته حفاظت از زنگ و خوردگي در تاريخ 18/2/95 در شركت گاز استان  تشكيل شد .

مدیر عامل شرکت گاز استان در نشست تخصصي اين كارگروه گفت : در تمامي حوزه ها نيازمند  حركت روبه جلو هستيم و با توجه به اينكه سازمان از نظر علمي ارتقاء يافته ،  لازم ا ست همه همكاران  در تمامي مراحل و سطوح حركت كرده و  سازمان را با سرعت بيشتري به سمت پيشرفت و ارتقاء سوق  دهند.

سیامک حيدري افزود : بايد براي اهداف كلان برنامه اي كوتاه مدت و بلند مدت  تعريف كردو در اين راستا از  توانايي هاي قشر جوان و تحصيل كرده شركت  در حل مسائل اساسي سازمان استفاده كرده و به آنها اعتماد كنيم  . 

حيدري ضمن بيان اين كه مي بايست كار  شناسایی و پایش خطوط، تجهیزات و نقاط در معرض آسیب بر اساس فاکتورهای طول عمر، نقاط دارای مقاومت خاک متغير  و ... انجام پذیرد و در نهایت اشکالات اولویت بندی گردد. گفت :شناسایی خطوطی که در یک مسیر دارای سایز هایی با اختلاف زياد  هستند(انشعاب خطوط با سایز پایین از خطوط با سایز بالا) مي بايست در دستور كار قرار گرفته  و اشكالات به هر نحو ممكن مرتفع گردد .

شايان ذكر است اين كميته تخصصي از ابتداي سال جاري تاكنون اقدام به تشكيل چهار جلسه تخصصي  نموده و با تصويب 45 مصوبه  موضوعات مختلفي  از جمله تدوين شرح وظايف ، برنامه زمان بندي ، شناسايي حوزه هاي كاري و اولويت بندي امور ،آموزش و تربيت پرسنل بهره بردار  ، تهيه چك ليست در تمامي امور  از جمله TP ها ، چاهها ، بسترها و اجرايي شدن روش (I.O.P)(ولتاژ خاموش لحظه اي )و ... را به جهت كنترل لازم مورد پايش قرار داده  و جهت  حل مشكلات فرايند هايي  تعريف نموده كه در آستانه  ابلاغ و جاري شدن در سازمان مي باشند   .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.